مهدي رضامهدي رضا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

جینگیل خاله و عسل مامان

خبر مهم

1394/9/3 22:57
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

فدات بشم دیگه داری برای خودت مردی میشی.... امروز با خاله فاطمه از فرهنگسرا رفتین امامزاده تو راه هم خاله فاطمه یه اسباب بازی خوشکل که یه گاوه و یه خروس که با تکه های مختلفی هیت که خودت باید درستش کنی برات خریده. خیلی خیلی خوشت اومده ازش.

واما خبر مهم شما فعلا تاریخ دوم آذر 94 را تو ذهنت بسپار تا چند روز آینده بیام بهت خبر بدم چه اتفاقی افتاده چون فعلا یه اتفاق دیگه افتاد که خیلی رو اعصاب من بود و اگه شروع کنم بگفتن ممکنه حرفهایی بزنم که بعد پشیمون بشم.پس صبر می کنم تا چند روز دیگه این خبر خیلی خوب را بدم.

راستی یکی دیگه خبر که کم کم داری پسر دایی هم میشی..........

من که دارم بال در میارم چون دارم زندایی پیشم......

فعلا فدات بشم میبوسمت باباییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)