مهدي رضامهدي رضا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

جینگیل خاله و عسل مامان

خبر خوب

1394/10/30 23:02
446 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان

مهدی رضا جونم این روزها روزای خوبیه.... مامان فهمیده قراره تا چند ماه دیگه برات آبجی یا داداش بیاره. من و بابا تصمیمگرفته بودیم تفاوت سنی شما با داداش یا آبجیت خیلی زیاد نشود که بقولی به درد هم بخورین و باهم رفیق باشین. که الحمدالله مامانی الان حامله هست و قراره انشاءالله تا چهارم مرداد نود و پنج یه نی نی بیاره.

دیروز رفتم سونوگرافی خداراشکر خانم دکتر گفتند نینیمون سالمه و شاید دختر باشه. البته جنسیتش خیلی برای ما فرقی نمیکنه انشاءالله صحیح و سالم باشه.

چون میخواستی اصولا از فرهنگسرا  میاییم خونه بغلم بشی منم مجبور شدم بهت بگم نی نی تو دلمه. حالا بعضی وقتا میای میپرسی نی نی حالش خوبه؟ نی نی خوابه؟و...

اون تاریخ پست قبلی هم روزی بود که فهمیدیم مامانی نی نی داره. که اون روز بنا به دلایلی که بعضیا که شنیدن و خوشحال نشدن و تبریک نگفتن یخورده دلخور شده بودم که دیگه برای خودم حلش کردم و گفتم مهم من و بابا و شما بودیم که هر سه خوشحالیم.....

مهدی رضاجونم خیلی خیلی دوستت دارم.......

وقتی تو چشات میکنم حس میکنم دیگه هیچی از دنیا نمیخوام همین که تو رو دارم یعنی ............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)