مهدي رضامهدي رضا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

جینگیل خاله و عسل مامان

اولین مسافرت

1392/1/29 13:33
187 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم پسر خوشکلم سلام

امسال عید به اولین سفر زندگیت رفتیم. من و تو بابا و خاله سهیلا، عمو حسین و مامان جونی و مهران خوشکله رفتیم تهران خونه ی دایی فضل الله (دایی من ).... دایی هم ی نوه ی ناناز داشتن که اسمش حلما بود سه ماه از شما بزرگتر بود ولی متاسفانه غریبی می کرد و زیاد پیش ما نمیومددر عوض شما جبران می کردی و کلی براشون می خندیدی و ذوق می زدی ..... کلی ازت تعریف کردند.....

با دایی اینا پارک قیطریه و پارک آب وآتش، موزه ی دار آباد، کاخ نیاوران، امام زاده صالح و.... رفتیم خیلی خیلی خوش گذشت. خدا را شکر خدا را شکر شما هم پسر خیلی خوبی بودی و اذیت نمیکردی.

چند روزی که آنجا بودیم روزهای خیلی خوبی بودند، در راه برگشت یه سر بهشت زهرا سر مزار دایی امرالله (دایی من) رفتیم. بعد از آنجا به قم زیارت حرم حضرت معصومه رفتیم و شب را آنجا خوابیدیم، صبح هم که صبح روز سیزده بود به سمت مسجد جمکران حرکت کردیم، آنجا نیز زیارت کرده، و ناهار را در کاشان نوش جان کردیم و بعد هم به سمت یزد حرکت کردیم.

 خونه ی دایی

 

کاخ نیاوران

 

کاشان

 

جمکران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عمه کوچیکه
23 فروردین 92 21:01
عزیز دلم...



یاد بگیر، قدر هر چیزی را که داری بدانی،







قبل از آنکه روزگار به تو یادآوری کند که:







می بایست قدر چیزی را که داشتی، میدانستی ...







دوستت دارم