مهدي رضامهدي رضا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

جینگیل خاله و عسل مامان

تولد

1391/10/5 11:30
168 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم در بيمارستان

سلام عزیز دلم پسر خوشکلم

پسرکم شما دو روز مانده به سالگرد ازدواج مامانی و بابایی شب تولد امام رضا (ع) یعنی ٠٦/٠٧/٩١ بدنیا اومدی (به همین دلیل هم اسم خوشکلت شد مهدی رضا ، اول قرار بود آقا مهدی باشی ).

موقع تولدت شرایط خوبی نداشتی به همین دلیل سه روز توی دستگاه بودی و من اجازه نداشتم بهت شیر بدم خیلی روزای سختی بود ولی همین که اون روزا گذشتن و شما خوب خوبی خدا را شکر. راستی اون سه روز چون منم زیاد حالم خوب نبود خاله و زندایی و مامان جونیت پیشت بودند و ازت مراقبت می کردند. (یادت باشه بزرگ شدی ازشون تشکر کنی).

اون صبحی که مامان جونی اومد بالای سرم و گفت بیا بریم دکتر بهت اجازه بهش شیر بدی بهترین روز زندگیم بوداز خوشحالی نمی دونستم چیکار کنم فقط شکر خدا را می کردم و زود اومدم اتاق nicu و شير دادن را شروع كردم و چه زيبا بود.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

akharinrozana
29 آذر 91 21:55
جوجوی من اگه بدونی اولی باری که این عکسو دیدم چقدر هیجان زده شدم
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
22 فروردین 92 16:22
سلاااااااااااااااااااااااااااام ماشالله خیلی نازه ...

انشالله همیشه تنش سالم و لبش خندون باشه