مهدي رضامهدي رضا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

جینگیل خاله و عسل مامان

من خواستم نشد

1393/1/20 14:08
439 بازدید
اشتراک گذاری

ياصاحب الزمان (عج)

سلام پسر مامان خوشكل ماماني

عزيز دلم راستش تصميم گرفته بودم اين شب شعر آخرين برنامه ي من تو فرهنگسرا باشه و ديگه اونجا فعاليت نكنم و بيشتر به شما برسم و در كنار شما باشم. خيلي برام سخت بود فرهنگسرا كه 4 ساله بهش عشق مي ورزم و كلي چيزي از فرهنگسرا رفتنم بدست آوردم از دست بدم. به قول مامان جوني با اون زايمان سخت همين كه خدا شما را براي ما نگه داشت يكي از بركات همين فرهنگسرا و كار براي امام زمان (عج) هست.ولي خوب آينده ي شما برام خيلي خيلي مهم هست.

خلاصه امروز با مديرعامل فرهنگسرا جلسه داشتم كه بگم ديگه نميام ولي......... خيلي خيلي باهام حرف زدند و حرف هاي خيلي خيلي خوبي هم زدند. نمي دونم چي بگم ولي فعلا همين را بدون كه شما را سپردم دست خود خود خود خود آقا..... نه اينكه من عقب بشينم نه... ولي حالا بماند حرفاي ما و آقا خصوصي هست اينجا نمي تونم بهت بگم ايشالا بزرگ شدي و نتيجه اش ديدي بهت مي گم امروز چه عهدي با آقا و مولامون بستم.

مهدي رضا جونم خيلي خيلي خيلي دوست دارم و خيلي خيلي بيشتر دوست دارم بتونم از شما يه سرباز به تمام معنا بسازم.

اي كاش بتونم رسالت تربيت شما را به بهترين شكل انجام بدم.

ياصاحب الزمان ادركني

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)