مهدي رضامهدي رضا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

جینگیل خاله و عسل مامان

گرفتن از شير

1393/6/27 12:36
225 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر دلبر مامان

اين سري دندوناي شما خيلي پوسيده شدن.... با پرسش از اقوام رفتيم دكتر سليماني محيطش نسبتا بد نبود شما هم خوب بودب فقط موقع عكس گرفتن يه خورده اذيت شدي اونم 4 تا عكس بود 2تاش پسر خوب بودي و دوتاش...... دكتر گفت شير من زياد شيرين بوده و چون شما تو شب هم مي خوردي با عث پوسيدگي شده و سفارش كرد هر چه سريعتر شير را از شما بگيريم..... خلاصه پرسه شير گيري آغاز شد. بابا كلي تنقلات برات خريدند و شير در روز ديگه بهت ندادم. يك هفته فقط شب موقع خواب خوردي. و روز جمعه 93/05/31همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) من رفته بودم خونه باباجوني و قرار بود ظهر بريم امامزاده و آخرين شير را به شما بدم ولي بابابيي كارش طول كشيد و به امامزاده نرسيديم تو خونه من نماز امام زمان و زيارت ال ياسين و حديث كسا خواندم و به شما آخرين شير را دادم. خدا را شكر خدا راشكر خيلي اذيت نشدي. تو شب دو سه شب بيدار ميشدي و ميگفتي شير منم بهت مي گفتم اوف شده..... الهي بميرم شما هم قانع ميشدي و يه ذره گريه مي كردي و آب مي خوردي و مي خوابيدي.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)