مهدي رضامهدي رضا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

جینگیل خاله و عسل مامان

سه ماهگی

1391/10/9 15:50
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم پسر خوشکلم

اولا سه ماهگیت مبارک عسلکم

دوما چند خبر خیلی خوب

اول اینکه دایی جون رفت کربلا .... خیلی خیلی خوش به حالش ... امروز هم باهاش تماس گرفتم اولش کلی وقت معطل شدم تا تونستم شمارشو بگیرم وقتی جواب داد اینقده خوشحال شده بودم که یادم رفت چی می خواستم بگم خلاصه کلی احوالتو جویا شد و قرار شد حسابی برات دعا کنه.

دوم اینکه خونه ی خودمون کم کم داره آماده میشه و فقط کابینتش مونده که انشاالله فردا تمومه... تقریبا نصف اثاثا را بستم و منتظر اثاث کشی......

سوم اینکه وقتی بریم خونه ی خودمون انشالله ممکن تا یه مدت اینترنت نداشته باشم ولی انشاالله میرم خونه عمه کوچیکه و از اونجا گزارش میدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

هیراد و عمه لیلاش
9 دی 91 16:17
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مهديه
15 دی 91 12:41
سلام، خيلي خيلي خوشحال شدم وقتي وبلاگ پسرتون را ديدم، ماشاالله چقدر بزرگ شده، خدا حفظش كنه، منم با اجازه تون لينكتون مي كنم، به همه سلام برسونيد، مواظب خودتون باشيد
دایی امیر
8 بهمن 91 16:53
الهی ناز این کلاهت بشم دایی جوووووووون